maandag 1 februari 2010

Liedjes Pinksteren

Een liedje over één-zijn
tekst en muziek: Henk Harmsen

niemand weet hoe breekbaar ik ben
wie kent mij, zoals jij mij kent?
elke dag vernieuw je mij volledig
jij bent één met alles wat ik doe
heel de aarde jubelt en juicht
heel de aarde jubelt en juicht
wie gelooft wat ik heb mogen horen?
ik leef in de woorden die jij spreekt!

niemand weet hoe breekbaar jij bent
wie kent jou, zoals ik jou ken?
elk moment vernieuwen wij volledig
wij zijn één met alles wat wij doen
heel de aarde jubelt en juicht
heel de aarde jubelt en juicht
wie gelooft wat ik heb mogen horen?
jij woont in de woorden die ik zing!
(X-liedjes, 2007)

Schijn op mij
tekst en muziek: Henk Harmsen

jij de zon
en ik de maan
of jij de maan
en ik het water
ik de nacht
en jij de lamp
of ik de roos
en jij de regen,
schijn op mij

jij de god
en ik het beeld
of jij het beeld
en ik de spiegel
ik het strand
en jij de zee
of ik de ziel
en jij de adem
schijn op mij
(X-liedjes, 2007)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten